۱۳۹۲ شهریور ۲, شنبه

کرم وینا دارچینی

کرم وینا دارچینی

پودر قند 120 گرم
کره 60 گرم
شیر 2 قاشق غذاخوری
پودر دارچین 1/2 قاشق غذاخوری
این یکی از خوشمزه ترین کرمهایی است که برای روی کیک ازش استفاده کردم  شما هم با حذف دارچین می تونید کرم وینا ساده درست کنید و با اضافه کردن شکلات و دارچین و پودر هل و ... کرم وینا با طعمهای متفاوت داشته باشید...pegah  :)
ابتدا کره را توی یک کاسه بریزید و 1/2 پودر قند را به کره اضافه کنید و با همزن خوب هم بزنید تا یکدست بشه و بعد 2 قاشق شیر را هم اضافه کنید و دوباره با همزن هم بزنید.
حالا بقیه پودر قند را الک کنید و به کرم اضافه کنید و در آخر هم پودر دارچین را اضافه کنید . خوب هم بزنید تا کرم یکدستی حاصل بشه اگه می خواهید روی کیک را فرم بدهید و به دلیل گرمای هوا کرم کمی شل بود به مدت 3 تا 4 دقیقه توی یخچال بگذارید تا غلظتش کمی بیشتر بشه و بتونید فرم دلخواه را روی کیک ایجاد کنید و اگه هم تمام کیک را می خواهید باهاش تزئین کنید کافیه همین که درست کردید روی کیک بمالید و کیک را توی یخچال بگذارید را روی کیک ببنده... نوش جان ...pegah  :)



۷ نظر:

  1. ممنون.خیلی خوب بود.

    پاسخحذف
  2. mamnoon pegah jan, aali bood baraye man ke hamishe cake doro mikonam, vali hamishe khame tu khoone nadaram :))

    پاسخحذف
  3. خواهش می کنم هما جون .....دقیقااااا عزیزم منم دوست ندارم همیشه خامه بخورم دوست دارم مزه های دیگه رو امتحان کنم و مخصوصا اینکه خامه در دسترس نباشه با مواد ساده و راحت میشه روی کیک را تزئین کرد :)

    پاسخحذف
  4. ممنون از شما, میشه مواد رو به پیمانه هم بگذارید?

    پاسخحذف
  5. سلام من چند ماهی میشه که با سایت شما آشنا شدم ، به نظرم میشه گفت شما واقعا با سلیقه و هنرمند هستید و ممنونم به خاطر توضیحات جامع و همچنین عکسهایی که از هر مرحله میگذارید.

    پاسخحذف