۱۳۹۲ شهریور ۷, پنجشنبه

شیر نارگیل

 شیر نارگیل 

خوب از آنجایی که توی ایران مخصوصا جایی که من زندگی می کنم واقعا تهیه " شیر نارگیل "خیلی سخته دست بکار شدم و خودم شیر نارگیل مورد نیازم را درست کردم ... باید بگم واقعا طرز تهیه آسانی داره و خیلی به صرفه هم هست .

مواد لازم :
پودر نارگیل 1 لیوان 
آب جوش 2 لیوان

توی یک کاسه بزرگ پودر نارگیل و آب جوش را با هم مخلوط کنید درب ظرف را بسته و  بگذارید تا به مدت 1  ساعت بمانه .

حالا آب و نارگیل را توی مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید و در آخر هم تمام مواد را از یک تنظیف یا توری تمیز رد کنید. 
اگه خوب تفاله های نارگیل را فشار بدید این مقدار مواد به شما حدود 1 و 2/3 پیمانه شیر نارگیل می ده .... بعد شیر نارگیل را توی یخچال نگه داری کنید و بعد از گذشت چند ساعت که شیر نارگیل سرد شد روی شیر نارگیل کره نارگیل می بنده و همین که بهش حرارت بدید توی شیر نارگیل حل میشه :)

خیلی راحت بود مگه نه ؟؟؟ 

۳ نظر: