۱۳۹۴ بهمن ۲۴, شنبه

سوپ ورمیشل




سوپ ورمیشل

از شما چه پنهون  من عاشق آش و سوپم حالا از بین سوپها این یکی رو خیلی خیلی زیاد دوست دارم و در اولین فرصتی که  آب مرغ درست کنم  تبدیل به این سوپ میشه نمی دونم چرا بعضی ها بهش زرشک اضافه می کنن ولی من بدون زرشکشو خیلی خیلی دوست دارم :) شما هم بدون زرشک بپزید خوشمزه تره :)) :D

مواد لازم :

آب مرغ ( استاک مرغ ) 4 پیمانه
سیب زمینی 1 عدد متوسط و نگینی خرد شده
هویج 1 عدد متوسط  و نگینی خرد دشه
ورمیشل 100 گرم یا بیشتر ( بسته به ذائقه اتون داره)
رب گوجه 1 قاشق غذاخوری
آب لیمو برای سرو
جعفری تازه و خرد شده به میزان لازم

خوب از آنجایی که آب مرغم خودش نمک و ادویه و پیاز داره دیگه این موارد روبهش اضافه نمی کنم .....در کل اگه دوست دارید بدونید من آب مرغ رو چطوری درست می کنم .

یکی از روشهام اینه  ----> چند تکه  مرغ و 1 عدد پیاز ریز خرد شده و زردچوبه و فلفل قرمز و نمک و ادویه کاری یا ادویه مرغ به اضافه  4 پیمانه آب توی دیگ می ریزم و میپزم ،بعد مرغ رو از آب خارج میکنم و بقیه آب مرغ رو از صافی رد می کنم و آبش رو برای تهیه سوپ به کناری می گذارم .

بعد از اینکه استاک مرغتون آماده شد بهش سیب زمینی و هویج و رب گوجه رو اضافه کنید و اجازه بدید خوب بپزن و نرم شن بعد ورمیشل رو اضافه کنید و و در انتها وقتی ورمیشل پخت 5 دقیقه مانده به سرو سوپ ، جعفری تازه و آب لیمو رو اضافه کنید و سوپ رو از روی حرارت بردارید و داااااااغ نوش جان کنید :)) ...pegah






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر