۱۳۹۳ اسفند ۲۷, چهارشنبه

رویال آیسینگ ( royal icing )




خوب نوبتی هم باشه نوبت آموزش رویال آیسینگه برای بیسکویت های خوشمزه و متفاوتی که درست کردم بهترین کاور بود می تونید بیسکویت ها و دستورش را اینجا ببینید . دستور های زیادی برای رویال آیسینگ وجود داره ولی نوع معمول و قدیمیش استفاده از سفیده تخم مرغه اگه به سفیده خام حساسیت دارید منتظر یه دستور ساده و بدون تخم مرغ از رویال آیسینگ باشید  که به زودی به وبلاگ اضافه می شه :)

رویال آیسینگ ( royal icing )

سفیده تخم مرغ 1 عدد
کرم تارتار 1/3 قاشق چایخوری
پودر قند 1 پیمانه 


سفیده  تخم مرغ  را هم بزنید وسطهای هم زدن کرم تارتار و کم کم پودر قند را اضافه کنید و بعد از اینکه به غلظت دلخواه رسید دیگه هم نزنید . به همین راحتی .

برای رنگی کردن رویال آیسینگ می تونید بعد از هم زدن و فرم گرفتن سفیده رنگ را به آن اضافه کنید و با قاشق هم بزنید .

 اگه رویال آیسینگتون شل بود بهش کمی پودر قند اضافه کنید و اگه خیلی سفت شده بود به آن چند قطره آب ( به اندازه ای که روان و مناسب کار روی بیسکویت بشه ) اضافه کنید.


برای کار بر روی بیسکویت :

اول از همه بیسکویتتون باید کاملا خنک شه و بعد رویال آیسینگ را توی قیف با ماسوره ای که عکسشو براتون گذاشتم و سوراخ کوچکی داره ، بریزید حالا  اول دور تا دور بیسکویت را دور گیری کنید سپس داخل آنرا کم کم پر کنید و با یک خلال دندان  رویال آیسینگ را روی بیسکویت یک دست کنید .و بعد اجازه دهید رویال آیسینگ خشک شه سپس رنگ بعدی  را اضافه کنید .

 البته من چون خیلی عجله داشتم یک رویال آیسینگ تقریبا غلیظ درست کردم و همینجور که در تصویر می بینید همه رنگها را بدون خشک شدن اضافه کردم اینجوری رنگها با هم تداخل پیدا نکردند و یکجا گذاشتم بیسکویت خشک شه .

اینم از بیسکویتهای خوشگل حاجی فیروز که برای عید درست کردم و می تونید اینجا دستورش را ببینید .


۴ نظر: